Januarska gostja Craft-alnice s poročno čestitko

Štiri črne mravljice so ležale v travi in gledale v luno. 
"Danes je luna kot velik zlatnik," so rekle.
"Res velik in zelo zelo zlat."
"Ko bi ga mogle pobrat..."
"Potem bi kupile letečo preprogo."
"Na njej bi ležale in zrle v nebo in šle bi lahko za deveto goro."
"Saj lahko gremo ravno tako! Tja nas odnesejo pravljice. Tiste ta stare, od naše ta šepave mravljice."
In so začele z nekoč in nekje, so govorile in ure so šle.
Vse so preletele: devet gora, devet voda - in luna je ostala vrh neba.
(Anja Štefan)


Danes za začetek pravljica namesto pesmice...
... ker se počutim... pravljično, kot da bi dosegla.... luno!


Čuk se je oženil, tralala,
sova ga je vzela, hopsasa!

Dobila sem navdihujoče darilce za prvo svečko mojega bloga - pred časom sem namreč prejela povabilo Craft-alnice, da sodelujem kot januarska gostja! Jupiiiii - ples z rokama, nogama, pa še z vsemi deli telesa vmes in kot je uganila Lili - malček metuljčkov v trebuhu se je sprehajalo, priznam! 
Ali pa morda mravljice na svoji poti do lune ;)

Craft-talnica je bila zame prva izzivalnica, ki me je vlekla naprej - popolna začetnica sem preko njenih izzivov spoznala washi trakce, čokoladnice, tresočke in še in še... vodila me je izven cone udobja in ob prvem rojstnem dnevu počastila z gostovanjem. Še ena neprecenljiva stvar :-)

O, koliko "dela" je to pomenilo zame, saj je njihov prvi januarski izziv NOV ZAČETEK - izdelala pa sem lahko karkoli na temo nov začetek: rojstvo, poroka, selitev, diploma, penzija...

Kaj naj izberem? 
Misli so brzele, drvele, ideje padale, pa se spreminjale, pa znova in zopet in znova... Odgovornost, pričakovanje...

Sem odlašala čisto do konca :)

In nato je nastala... voščilnica 


in platno eno v drugem...



Mladoporočenca bosta lahko voščilnico shranila skupaj s platnom ali pa platno obesila samostojno.  

Izbrala sem zlato barvo za moč, modrost, razumevanje in izobilje, modro za spokojnost, modrost (ki je v zakonu ni nikoli preveč :)), zaupanje, mir, zvestobo in prilagodljivost, rjavo za ugodje, varnost, domačnost in toplino. 


Na tejle fotografiji sem ujela prve nedeljske snežinke- tako nežne in krhke!


Kaširano platno sem prekrila z akrilnimi barvami in z Distressi, z dodatno pomočjo plastične predloge, ki ima vzorec listov. V nadaljevanju sem izrezala Tinini/Rayherjevi  sovici, ki upodabljata nevesto in ženina, veje sem prekrila z Distressi, nato pa namesto lističev dodala velikooooo srčkov, da bo ljubezen trajala in trajala... Dodala sem tri pravljične zlate trakce za povezanost (najtanjšega sem "ukradla" s smrečice) in  embosirala modro ozadje. Na vejo sem obesila majceno hišico, bodoči domek, ki je na prvi pogled res micen kot piskerček Mojce Pokrajculje, a vsi, ki ste brali ali gledali filme Harry Potterja se boste spomnili mini šotora, ki pa se je s pomočjo čarovnije povečal v pravo palačo - tako kot v resničnem življenju: dom naredimo sami in pri tem kvadratni metri ne pomenijo popolnoma ničesar ;) 



Pri izrezu Čestitke sem uporabila  Tinin namig - zlat papir sem prelepila z belim wasi trakcem, ki vsebuje čudovite drobne srčke - trakec mi je moja  medvedka potepinka v imenu Božička poslala from a land far, far away ... ti srčki so očem skoraj skriti - a kot ponavadi, bistvo je očem prikrito... jaz pa vem in ti tudi :)



Takole pa porabim vse  papirčke, ki mi pridejo pod roke, kot npr. pisemsko ovojnico :)






Zdaj pa že komaj čakam, da vidim, kaj vse so pripravile Lili, Tina, TanjaAndreja in Martina ter seveda ti!

Na leteči preprogi bom kot mravljice popotovala preko devetih gora, devetih voda, med vsemi vašimi blogi... ure bodo šle, jaz pa se bom ponovno naučila veliko novega... in luna? 
Luna bo še vedno vrh neba!

Že v naprej se veselim vseh umetnij!




En velik objem na daljavo pošiljam 

Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - izrezi sovic, hiške, srčkov, Čestitke
Dream Valley - something new 
Lil Patch - AG














Komentarji

  1. Kako lušni sta ti tvoji zaljubljeni sovici. Krasna poročna voščilnica. In seveda čestitke iz srca za gostovanje pri Craft-alnici. Zasluženo, saj so tvoji izdelki prav nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda koliko simbolike si skrila v to platno/voščilnico. Krasno je in čestitke za gostjo izziva. Res lepo darilo za prvo obletnico bloga. Hvala za pravljico o mravljicah. Včasih, kot te mravljice, čakamo na nekaj, pa bi lahko že zdavnaj naredili, kar smo hoteli. Res globoko sporočilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda, čestitke iz srca za gostjo UT.
    Tvoja voščilnica na platnu je ponovno polna simbolike, prava popotnica za dva, ki sta si obljubila....prav vse si lepo vključila.
    Vračam veliik objem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo in iiiii:), vesela za tebe, ker si gostja in spomnim se, kako mi je bilo, ko so me povabile; trema, metuljčki in veliko veselja ter priznanje:). Kot si obljubila, s pravljico nadaljuješ...:), ampak pri tebi to sploh ni problem, saj jih, tako kot pesmice, kar stresaš z rokava. V tej voščilnici si zbrala vso simboliko, ki naj bi jo prinašala poroka; vsa pričakovanja, skrite želje in prilagodljivost...:). Uživaj v ekipi teh prijetnih deklet, razveseljuj nas s svojo inovativnostjo in lep pozdrav ter velik objem nazaj, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz sem vesela, da so te punce povabile...niso dobile samo voščilnice ampak celega poeta zapakiranega v lep celofan z veliko mašnjo na vrhu. Tudi mene je ta simbolika očarala...za vsako stvar najdeš potrditev in ravno zato te je užitek brati. Izzive boš zmogla, metuljčki se bodo v trebuhu razmnožili, mi vsi bomo pa uživali v ustvarjanju in branju. Odprtje novega bloga je pa tudi zate čisti začetek novega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem že na blogu Craftalnice gledala in občudovala sovjo ljubezen :) in vse srčke,drobno hišico (meni je bila pri Harryju všeč tudi Hermionina torbica :D) in črte v ozadju... Pa čestitke za gostjo :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hermionina torbica - hi, hi,... imeti bi jo morala vsaka ženska, sploh pa ustvarjalka ;-)
      Klara iz srca hvala za čudovito medvedjo voščilnico, ki mi je vrnila izgubljeno pesem... čisto sem pozabila nanjo, ti pa si mi jo vrnila! Hvala! Objem, Majda

      Izbriši
  7. Prekrasna. Zelo všeč sta mi sovici, pa srčki, hišica...skratka celota.

    LP, marjeta

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majda, kako brez potrebe si se bala.Krasno platno-voščilnico si naredila, toliko simbolike si prepletla in spet napisla takšno krasno zgodbico, da smo lahko prav počaščene, da si z nami. Veselim se sodelovanja s teboj in komaj čakam, kaj si nam še pripravila.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Majda, hvala ker si se odzvala našemu povabilu in prav lepo je videti tole tvojo čudovito poročno voščilnico :-)) Zelo lepo si jo sestavila in strašno se mi dopade kombinacija barv, ki si jih uporabila.
    Lepo, da si se preselila na blog in obljubim, da vse nadoknadim, saj sem velikooo zamudila v teh prvih dneh leta .-) In lepo, da so zgodbice ostale tudi tukaj.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Majda, zelo sem vesela tvoje ustvarjalne in tople družbe v našem timu, tako lepo si opisala občutenje, spomnim se svojih, prav enakih ob prvem gostovanju... Krasno voščilnico in platno si izdelala, odlična simbolika in ob tvojem dodanem besedilu vse predstavljeno dobi še peto dimenzijo. Lep blog imaš, zelo se veselim tvojih nadaljnjih objav. Topel pozdravček v tvoj domek, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ob tvojem zapisu sem se spomnila, kako vesela sem bila sama, ko sta me, takrat samo še Andreja in Lili, povabili na gostovanje v Craft-alnici. Zato čisto razumem tvoj ples. :-)) S prelepim izdelkom si se predstavila. Sovici in vsa simbilika ter izbira barv - fenomenalno. :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Majda...kako sta prikupni tvoji sovici, obdani z morjem src...krasna je!! In hura za tvoje sodelovanje v Carftalnici...popolnoma zasluženo :-)!

    OdgovoriIzbriši
  13. Great project thanks for joining us at Crafting from the Heart good luck x

    OdgovoriIzbriši
  14. Majda, vesela sem, da so te povabili v Craftalnico in čudovito si se izkazala s svojim izdelkom. tako lepo si skombinirala te barve in izreze. Res lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  15. Majda, tvoja voščilnica je čudovita. Všeč mi je motiv in izbrala si krasne barve. Naj ti bo lepo med nami :). Lp, Tina

    OdgovoriIzbriši
  16. Such cute owls. I love the little forest world you've created for them to live in.

    OdgovoriIzbriši
  17. Uauu čudovito ustvarjanje in vse tako lepo napisano zraven... Res lepo...

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga, Majda ti kar verjamem, da se počutiš pravljično in prav je tako! Najlepše darilo si dobila za prvo svečko bloga. Čestitke iz srca tudi z moje strani, tako za prvo svečko in gostovanje. :)
    Včasih se mora čisto vse ujeti in potem je vse popolno. Prekrasna izdelka si naredila, tako voščilnica kot tudi platno nosita toliko simbolike. Neverjetno, kako zelo so mi všeč izbrane barve s pomenom. Drobni srčki na veji namesto listkov so čudoviti. Da o ideji s srčno hiško sploh ne govorim. Res, imenitno in tako kot praviš, dom je tam kjer je ♥! Se me pa vedno dotaknejo tvoje skrbno izbrane besede, pesmi in misli, ki jih dodaš. Tako vsi tvoji izdelki dobi še močnejši pečat. Prisrčen in tople objem!
    P.s: Če bi Klara rada imela Hermionino torbo, se sama ne bi branila njene ogrlice, ki je zavrtela čas, da mi ga ne bi nikoli zmanjkalo za ustvarjanje in uresničenje vseh idej. Tako želim tudi tebi, naj ti bodo dnevi v letošnjem letu naklonjeni in naj ti ne zmanjka časa zase in ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitka je apsolutno fenomenalna, morala sam stat i dobro promotrit kako si sve uredila, fenoimenalno, na prvi tren ko slika a onda shvatiš što je što, .
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Tole je pa nadvse krasna poročna voščilnica. Izjemno všeč so mi barve, ki si jih uporabila. Super pašejo skupaj. In sovici sta tako simpatični.

    OdgovoriIzbriši
  21. An unusual and gorgeous card. I love the string background. Thank you for entering our challenge at Penny Black and More this month and we hope you will enter next month too.

    Shirley

    OdgovoriIzbriši
  22. So pretty,cute and gorgeous. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Dream Valley Challenges.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    OdgovoriIzbriši
  23. čestitke za gostovanje pri craft-alnici, tam je vedno fajn! in super si se predstavila, kakšno krasno platno/voščilnica, posebno, tvoje, nekaj posebnega! tako kot zapis.
    uživaj v gostovanju in snegu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Beautiful work - and it's wonderful to read the translation as well Majda. Such a great idea to combine a card with a wall hanging that can be displayed by the happy couple.

    Hugs from a very warm and sunny Portugal - so far that is :)

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  25. This is so elegant and also romantic with the cute owl couple, and all the delicate die cuts make a beautiful textured design :-)
    Thanks for sharing this with us at The Ribbon Girl challenge!
    Kat x

    OdgovoriIzbriši
  26. Čestitke za gostjo Craft-alnice in obletnico bloga! Čudovito si ustvarjala in prav uživala sem v tvojem zapisu in razlagi simbolike. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  27. Čestitke za gostjo Craftalnice! Tale objava mi je res fantastična, tako besede, kot platno! Prav na vse si pomislila! Tudi na majhno hiško, ki bo postala velik dom.

    OdgovoriIzbriši
  28. Wow, Majda, this is so beautiful! The colours you chose are lovely, and the owls are so cute! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B DT x

    OdgovoriIzbriši
  29. Lovely card.
    Thank you for sharing at Penny Black & More 'Anything Goes' challenge and good luck x Susan x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar