Mix voščilnic :)



Kdo vam je rekel, da ni več žar ptice,
ne volkodlaka, nobenega škrata?
Kdo vam je tvezil tako neumnost?
Prosim lepo vas! Dajte no mir!


Ko vi zasanjate, slednji večer,
brž ko zasveti mesec za plotom,
z zlatim pretankim protom,
vile in škrate žene na trate.

Tamkaj posedajo, potlej zasedajo,
misli zamotane predse razpredajo,
končno zarajajo,
vam v spanju nagajajo
in se hihitajo, hihi hitajo,
dokler ob zori, pred dnem ne popihajo.

Če ste kaj urni, urni, pogumni,
izpod odeje levico stegnite,
škrata zgrabite
(če se da, lahko dva!)
si ga oglejte, a potlej molčite
in ne govorite,
da v dvajsetem veku
ni škratov na svetu!

V zadnjem času ni trenutkov za posedanje, zasedanje, premlevanje, razpredanje... Je pa čas za ustvarjanje in ne boste verjeli, ves čas imam občutek, da mi nekdo kuka prek rame... morda kakšen škrat ali vila, ki ve, da res verjamem vanje...

Z njihovo pomočjo je nastalo marsikaj, saj  ponovno praznuje cel šopek meni ljubih ljudi...

Pred časom sem izdelala valentinčico...



 ... in ker sem si predhodno izdelala preveč materiala, sem ga uporabila za še dve osnovi, ki sem ju danes uporabila...



... za velikega bratca in...


... praznično, za izziv z notami...

Nato je nastala voščilnico za prijateljico, s katero se radi druživa ob dobri hrani in pijači, nadvse pa uživava v drugače pripravljenih pogrinjkih. Zanjo sem že pred časom našla sliko lepo pripravljene mize in dodala le svilene trakove ter tagec. 




Na bratovi in njeni sem prvič preizkusila napise iz Tininega paketka pošastkov, na naslednji - otroški pa sem uporabila tudi pošastke, ki kukajo k slavljencu skozi okno, s sabo pa so prinesli tudi darilce...



Voščilnico sem izdelala po skici Feeling Sketchy... ker pa sem uporabila tudi angleški napis jo oddajam v Craft-alnico.



Upam, da danes srečaš kakšnega škrata, morda vilo ali prijazno pošast... 
Če čarobno bitje ujameš, pa ga ne pozabi spustiti in molčati, 
kot nam v uvodni pesmici svetuje Tone Pavček :)

Majda



Voščilnico dodajam  v:
galerijo Najlepšega para - pošastki, kvadrati s šivi, metulji...
Chrismas Card Throwdowna - musical notation
Craft-alnica - angleški napis
Feeling Sketchy - sketch
Word Art - AG
Craftyhazelnuts - patterned paper
The Ribbon Girl s- AG
Colour Crazy - AG
De Egel - for a child
Brown Sugar _ AG
HLS _ dias
613 Avenue - spring
Glitter 'N' Sparkle - spring
Crafty Purple Frog - for children and young people
TTCR - AG
Fab'N'funky - magical creatures
Inspiration Destination - AG
Chrismas at Sweet Stampin' - AG
Cards und More - AG
DL:ART _ AG





Komentarji

  1. O, ti si bila pa spet pridna. Krasna serija voščilnic, vse so lepe. Še najbolj pa je moj pogled pritegnila druga - z notami in pomladno zelenimi dodatki.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Si bila pa res ustvarjalna in očitno imaš ob sebi kakšno vilo ali škrata, ki ti veselo priskočijo na pomoč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene so pa najbolj impresionirale v žive barve oblečene pošasti...fantastične so mi. Tako pogumno si jih poštrihala v vijola, modro in rumeno,....A rabiš vilo, škrata....saj veš da ti hodijo naokoli samo ponoči....na listek napiši kaj ti morajo narediti, pojdi spat, zjutraj pa....če bo narejeno, drugi dan napiši na listek še moj naslov, da se pojavijo še pri meni...imam kar nekaj opravil, ki mi ne dišijo....če ne , ti pa še vseeno ostanejo Tinine prijazne pošasti...samo lepo jih moraš prosit:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si porabila narejene osnove! Pošastke so pa prav simpatične v pisanih barvah! Morda pa one pomivajo okna??? :) lahko pridejo še k meni :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. C'est une adorable carte Majda, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda, čudovite so. Tako zelo lepo znaš uporabiti črno barvo!

    OdgovoriIzbriši
  7. A funny card with the funny monsters.
    Thank you for joining the challenge at De Egel.
    Greetings Miranda (dt De Egel)

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo, meni so pa tele note krasne vse po vrsti!
    imej se lepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lep šopek voščilnic. Ko sem nekajkrat z miško "rolala" dol in gor, sem šele opazila, da si pri vseh uporabila temne osnove ... so mi všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely colourful card...those little monsters are so cute! Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful work :) Thank you for joining us for our challenge at CARDS UND MORE SHOPBLOG
    DT Janine

    OdgovoriIzbriši
  12. joooj Majda, saj ne vem kje bi začela .-) Vse so tako zelo lepe in tako super si jih sestavila. Pri prvih treh mi je všeč, kako drugačna je lahko voščilnica s podobnim notnim zapisom, zgodbe pa čisto svoje, drugačne, ...
    Tista zadnja delana po skici pa je prav luštna s temi pošastmi. Super si jo zložila skupaj.
    Da ne bom kičasta, tokrat ne bom omenila nobenega izziva, ker jih je enostavno preveč :-)) Pridna si!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidim, da si vklopila turbo in izdelala celo serijo čudovitih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  14. Great fun card, thanks for sharing at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  15. More super cards. I do like the mittens on the Christmas card! Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mojstrica idej, kombiniranja barv in lepih opisov:), prav vse si hudo dobro "scoprala" skupaj in tako lepo uporabila vse izreze, ki si jih imela v višku:). Lep pozdravček in lepe praznike tebi in tvojim želim, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  17. These cards are all really fun. Such a lot of detail!
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  18. More beautiful cards! I love all the music notes! Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin'! --Gail

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakšna krasna zbirka Majda. Krasne vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  20. Love the cute monsters peeking through the windows!
    Thanks for sharing with us at HLS Anything goes with dies.:)

    OdgovoriIzbriši
  21. How fantastic!! Hugs Jackie, Holly & Ivy DT member xx

    OdgovoriIzbriši
  22. Super that you join our March 31 'For a child' Challenge !
    Thanks for your participation and good luck.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    OdgovoriIzbriši
  23. Such wonderful cards!
    Thank you for joining us at Colour Crazy challenge.
    Hugs, DT Maya

    OdgovoriIzbriši
  24. Ahh pošlji no kakšnega k meni, se zdi, da so mi vsi pobegnili in pravega navdiha kar ni in ni.
    Čudovit kolaž ustvarjenih izdelkov si nam pripravila in zraven še krasna in razigrana pesmica. Kako paše v deževern dan, pogled skozi okno se mi ustavi na gozdnatem hribu, dviga se meglica.... mogoče so pa tam....
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  25. Kako lep kupček samih dobrot si nam pripravila. Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  26. Gorgeous projects! Thanks for sharing at Happy Little Stampers...so glad you joined us!

    OdgovoriIzbriši
  27. A great collection of cards, love the guitar one. Thank you for joining us at CHNPPC.

    OdgovoriIzbriši
  28. Prava serija, krasnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  29. Krasne izdelke si izdelala.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  30. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  31. Hi Majda - Thanks for playing along at Feeling Sketchy. I love your fun children's card based on our sketch.
    Helen x (DT)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar