Moja prva zahvalnica z drsalnico



Velike noge
valijo korake,
male noge
drobijo korakce,
velike noge
hitijo na vlake,
male noge
vozijo vlakce.

Velike noge
se gredo plesni val,
male noge plešejo valček,
velike noge
ima velikan,
male noge
ima malček.

Velike noge 
stopajo čez pravljice
a male noge
se dotikajo mavrice.
(Bina Štampe Žmavc)

Velike roke so že dolgo tega imele željo, da s pomočjo rezalne šablone drsalnice izdelajo voščilnico. 
Vsakokrat, ko sem se drsalnice odločila kupiti, jih ni bilo na zalogi :( 
Potem pa se nekega dne na Tinini ustvarjalni delavnici porodi ideja - drsalnico lahko izdela vsak sam z nekaj več koraki :) Tina, Maja in Andreja - več glav res več ve ;-)

In sem ju izdelala, kar dve... Za moji dve sončici, nečakinji, ki sta mi polepšali vikend. 
















Vikend pa ste mi polepšale tudi ve, drage ustvarjalke, na srečanju Craft-alnice. Bilo je nasmejano, prijazno, slastno in sončno srečanje, na katerem so še nekateri blogi dobili obraze :)

Če bi vsa zbrana pozitivna energija okužila preostali svet, 
bi bil to res čudovit planet!

Hvala iz srca!


Naj vam pikepoke prinesejo srečo!

V Klavdijini trgovinici sem kupila štampiljke kužkov Gerde Steiner, puncama obljubila, da bom s kužki najprej  ustvarjala zanju; da sta zahvalnici bolj živi, sem se, kot sem omenila,  prvič lotila drsalnice.

S Tinino šablono Čez hribe in doline ter Čarobni prazniki sem dvakrat izrezala odprtino, ki se je tako razširila kot sem želela. 
Pomagala sem si s kovančkom ...

Karton od zadaj v dokaz, da uporabim res vsak kos papirja :-)

... in 3D blazinico...




Zaradi izziva Ko me inspirira #57 sem ozadje pobarvala z akvarelnimi barvami in to res na počasi,
kužka pa sem pobarvala z pastelnimi barvicami...



To youuuuuuuu!!!



Kužek z žogo za najstarejšo in...

Howl are you?

... kužek s kostjo ter klobaso za najmlajšo...

Prepričana sem, da jima bosta mala navihanca všeč in jima morda pomagala, da lažje počakata do takrat, ko se bo njihovi družinici ponovno pridružil pravi kosmatinec ter bodo skupaj stopili v pravljico in se dotaknili mavrice...

Pravljico in mavrico želim tudi tebi!

Majda

Ob tem pa ne morem mimo njunega in tako zelo tudi našega kosmatinca, ki ga vsi zelo pogrešamo... Naš Šnofi ga še vedno išče...


Šoni


Zahvalnici dodajam v:
Ko me inspirira # 57 - akvarelne barve
galerijo Najlepšega para - pravokotniki s šivi, Čarobni prazniki in Čez hribe in doline
Gerda Steiner - Show your designs
Pixie's Crafty playground - AG
Crafty Sentiments - AG
TTCR - AG
Penny Black and More - spring
Cards und More - sentiment
613 Avenue - spring
Inspiration Destination - AG
Polkadoodles - AG
Creative Fingers - AG
Crafts Galore Encore - AG
Crafting By design - AG
Brown Sugar - AG
Lemon Shortbread - AG
Stamping Sensations- AG













Komentarji

  1. Ooo, zelo lušni voščilnici, česa takega se še nikoli nisem lotila, se mi zdi preveč zahtevno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj kako sta luštni! Več glav več ve in žoga se res lepo kotali čez hribe in doline :)! Lepo te je bilo srečati in ravno danes mi je pikapoka odletela iz žepa :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tebi za tvojo srčnost in širjenje sreče, Majda! :)
    Res je bilo prijetno srečanje in vesela sem, da sem te lahko spoznala. Vidim, da so te kužki navdušili. :) Krasno si ju postavila na akvarelno ozadje. In super si se znašla z drsečo žogo. ;) Kosmatinci nam vedno lepšajo dneve in naša življenja, zato so izgube še toliko težje. Deklicama želim, da spet odkrijeta pravljico, Šoni pa naj najde svojo srečo za mavrico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majda, hvala za prijetno družbo. :-) Tvoja pikapolonica čuva moj brlogec.
    Voščilnici sta čudoviti. Lepo ozadje si izdelala in kužka sta tako simpatična, da je veselje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo te je bilo spet videti in tvoja pika poka je lepo v moji denarnici (ta je edina vedno z mano)....kot si rekla...za srečo!!!!
    Ta dva how how prijateljčka si pa tako lepo naredila, še posebno prvi mi zelo všeč...tole tuljenje na žogo...hi hi hi....in napis "to youuuu" je res posrečen. Kako boli ob izgubi psa vem in ne bi o tem (je že 10 let, pa me še marsikaj spominja na hčerino kokeršpanjelko "Kajo" in mojega španjela z imenom "Kaj"....usojeno ali neusojeno...tako pač je da jih dobimo, imamo jih radi, jih izgubimo in trpimo). Čas prinese to, da manj boli, spomini pa ostanejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. jaaa, tako fajn je bilo v soboto, kot si rekla, če bi bili vsi tako pozitivni ...
    voščilnici pa super simpatični, meni so gsd stvari zakon in fajn si se znašla glede drsalnice, jaz delam enako, gre pa tudi čisto lepo na roke s škarjami, če je treba ;), moji otroci jih tudi obožujejo ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, res je, če bi bilo toliko pozitivne energije na svetu, kolikor je premorejo ustvarjalke na kupu, bi bilo res lepo.
    Super drsni voščilnici si naredila. Tudi jaz sem se ta vikend še kako matrala z eno in na koncu sem zadovoljna. Tudi jaz sem delala za nečaka in te stvari morajo biti nekaj posebnega. Jo kmalu pokažem na blogu. Mi je pa bil v veliko pomoč tudi video od Jennifer, ki pokaže 2 načina: http://www.jennifermcguireink.com/2017/02/slider-2.html
    Morda ti pride kaj prav :) Hvala, da si se pridružila najinemu izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majda, zelo sem vesela, da sem te spoznala in celo malce poklepetala s teboj :-)) Lepo smo se imele in se predvsem napolnile s pozitivno energijo. Hvala za tvojo PikaPoko. V upanju, da se kmalu spet srečava, te lepo pozdravljam .-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voščilnice s kužki so pa prav simpatične :-)) Super si jih sestavila.

      Izbriši
  9. Majda...drsalnici!!!! Kako zelo lepa beseda in kako zelo sta lepi...

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo cort voščilnici si naredila za nečakinji! Na sobotnem srečanju je bilo res prijetno in sproščujoče in veseli me, da sva se spoznali!

    OdgovoriIzbriši
  11. Great cards whit the little dogs.
    Thank you for joining at Stamping Sensations this month.

    OdgovoriIzbriši
  12. Soooo Sweet !!! Love this !!!So beutiful creation and a wonderful design!!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    HUGS Cicci
    TTCRD DT
    Cicci With the Pen {welcome to vistit my blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful cards, sweet images! Thanks for joining us at Penny Black and More and good luck!
    x Daniela

    OdgovoriIzbriši
  14. Wonderful card. . . I love it! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week! Anna

    OdgovoriIzbriši
  15. A real fun creation creation, many thanks for joining us at Penny Black and More and Stamping Sensations challenges.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous card, very clever! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    OdgovoriIzbriši
  17. OOh I love interactive cards. These are adorable. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge 'Anything Goes' April 2017.
    Nicola, CGE DT (Amethyst Lily Designs )

    OdgovoriIzbriši
  18. A really cute card. I love your work, now following your lovely blog! – thanks for joining in with the Lemon Shortbread Challenge – Sarah DT – if you would like to follow me here's mine :) http://magentasnowflake.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  19. Majdica, le kje sem bila, da sem zgrešila tako luštno objavo:) - tvoje pasje radosti so tako simpatične, da je kar hudo. Res smo se imele luštno na srečanju in močno upam, da se bomo imele tudi na naslednjem, čeprav nas bo na žalost bolj malo. Tvoja pikapokica pa je vedno pri meni, ima svoje častno mesto, tako kot vse tvoje umetnine, ki sem jih že dobila od tebe.
    Sem pa zavila na tvoj blog po tem, ko sem videla, da si bila ti "kriva" za izziv, ki nam ga je dala Tina. Močno upam, da mi bo šlo. Pozdravček in objem do našega videnja, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar