Praznična voščilnica






 Začelo se je z Jingle Bells, potem pa je med ustvarjanjem praznične voščilnice odmevala... 
(https://www.youtube.com/watch?v=20UqoiHn6TQ).

Se še kdo spomni serije Raztresena Ally? Že vrsto let razmišljam, da bi si ponovno ogledala serijo, pa iz leta v leto ostajam le pri poslušanju čudovitega božičnega cd-ja Vonde Shepard, ki je nastal v omenjeni seriji (https://www.youtube.com/playlist?list=PLybGK22m5ZN3nUoig-k1pJ3_xeg8ouZnm).

Tokratni izziv Chrismas Card Throwdowna je bil note. Dodala sem jih dvakrat, kot osnovo in nato še s pomočjo washi trakca v zvonček, ki sem ga izdelala s Tininim tagcem. Nujno pa sem morala dodati novo igračko iz kompleta Hura, šola!, ki sem si jo izbrala kot srečna nagrajenka marčevske galerije - kot čečkalni list iz beležke skladatelja, z ustvarjalnim dotikom seveda :)

Ker voščilnico dodajam tudi v Craft-alnico, je napis angleški...



Voščilnico dodajam tudi v:
galerijo Najlepšega para - Hura, šola! in tagec
The Holly and Ivy Christmas ch. - AG
Chrismas at Sweet Stampin' - AG


Ker pa je bilo pripravljenega materiala več, je nastala še tale za mojo še zeloooooo prazno praznično škatlico...




Komentarji

  1. Iii joj kok simpatična je ❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Še en iiiiiiii...cart....pod prvo se podpišem takoj!!!!! Tale tagec s kapco je res pravi CAR.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj do božiča je še daleč:)! Lepi sta, super izgleda iztrgan list z notami, pa kapica :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni sta obe in lepo, da si se nam pridružila v tem izzivu pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko so predvajali Ally, nisem gledala. Pred kakšnimi tremi leti sem si preko neta pogledala nekaj delov, vendar je bila kvaliteta tako slaba, da sem prenehala gledati :)
    Prva je tudi meni mičkeno bolj všeč. Lepo si skombinirala vse tage in dodatke. No, tudi druga ne zaostaja veliko :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta prekrasni. A tudi meni je rdeča za odtenek bolj všeč, tista simpatična kapica jo tako lepo popestri.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, Majda...čudoviti sta. Pri prvi si tage tako super prebrisano uporabila, da je veselje! Druga pa je krasna v svoji preprostosti s pavs božičnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi praznični voščilnici si naredila in krasno uporabila notni zapis :-)) Všeč mi je, da je reliefen. Tista prva z božičkovo kapo je še posebeju simpatična. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.
    In vesela sem, da si dodala angleški napis in se tako pridružila tudi druščini ustvarjalk v naši CRAFTalnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super praznični voščilnici, sploh prva mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh I do like these cards. The little tag on the first card is such fun with the Santa hat. And I love the green on the second. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  11. A lovely musical embossing folder. I do like that Poinsettia too.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. Very cute cards! I love that music! Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin'! --Gail

    OdgovoriIzbriši
  13. This is lovely! thank you so much for sharing at Christmas at Sweet Stampin' and good luck with the challenge. Judy x

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudoviti voščilnici z notnim zapisom. Krasne praznične barve in napis v angleščini.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudoviti voščilnici si izdelala.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar