Svinčnik in radirka


Rad imam svinčnik,
da rišem in pišem:
"črno na belem"
pozabi uide!

A imam še radirko,
kar hočem to zbrišem -
imam prostor za novo
neznano, kar pride...

... pravi Barbara Gregorič Gorenc...
In tudi sama sem, risala, pisala,
 včasih v mislih tudi ponoči - takrat se vse najlažje zbriše :-)

In kaj je nastalo? Vsega po malem...
Andrejini izzivi so vabili in me premamili...

Najbolj sem se veselila izziva The Male room-a  Architecture, saj sem lahko prvič uporabila svoje nove igračke - Cityscape Suburbia. Tako zelo so mi všeč, ker imajo toliko micenih podrobnosti, ki jih lahko sestavljaš in sestavljaš... Najprej sem si pripravila papirnate osnove, ki sem jih barvala z Distressi, dokler nisem našla tonov, ki so mi ustrezali... Dodala sem balona, ki letita više, še više, tja v svetlobo... 
Voščilnico dodajam tudi v Craft-alnico, saj sem dodala 3x poudarjeno angleško besedo...


Voščilnica je nastala v meni ljubih tonih, 
ker pa je nastala s pomočjo Sizixovih šablon jo prijavljam tudi v Sizixs Awards.




Naslednji izziv je bil prazničen - Chrismas Card Throwdown - tresočka. Pobarvala sem lisičko, ki me spominja na mično gozdno gospodično, ki je pred časom plašila našega Šnofija - oba sva se pred njo skrila v garažo in "pogumna" kukala skozi okno. Kmalu je odšla in se do danes še ni vrnila :) 
Sem ji dodala zasnežena drevesa, malce bleščečega snega, pa še nekaj dodatnega, ki sem ga suho embosirala. Tretjič pa sneg zastopa snežinka pod pentljo - tudi gumbki so trije, da je voščilnica bolj pravljična, zaradi gumbkov in pentlje pa voščilnico dodajam še v Scraping4fun.



Nastala pa je še tretja, za ljubo prijateljico, ki bije svoj boj... zanjo mavrica s kar dvema sončkoma in željo po hitrem okrevanju - naj za dežjem posije sonce...


Naj sonček sije tudi tebi,

Majda

Voščilnice dodajam še v:
galerijo Najlepšega para - sonček in štampiljka hitro okrevanje
Crafting hrom the heart - AG
The Ribbon Girl - use any image
Chrstmas at Sweet Stamping - AG
Cards und More - monochrome
HLS- dias
The holly and Ivy Chrismas - AG
Polkadoodles Craftin - AG
Word Art Wednesday - AG
Crafting by Designs - AG
613 Avenue - AG
Creatalicious - AG
Crafty Sentiments designs - men/Boys
Creative Fingers - AG













Komentarji

  1. Iii kako ljubka lisička! Pa ostali dve sta mi tudi zelo lepi! Za zadnjo se pa res vidi, da je narejena z ljubeznijo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogumno, ni kaj...pa ne zato, ker si se skrivala pred to "strašno" lisico ampak ker si se prelevila v arhitekta....sicer človeka, ki ustvarja malo po luftu, malo po tleh...a vendarle...pogumno si zakorakala v tale izziv. Kapo dol....prekrasno je uspelo vse skupaj. Zadnja pa...naj bo za srečo ... pošiljam še eno veliko sonce iz mojega konca....da bi le uspelo pregnati črne oblake. In ko si že v luftu draga Majda....preženi ta mraz, dež naj pa kar pada.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, čudovit čestitkarski trio. Prva razgibana in ponese v višave. Druga za mrzle praznične dni in tretja za pogum in vzpodbudo.

    OdgovoriIzbriši
  4. joooj Majda, spet si zelo pridna in spet ne bom omenjala vseh izziv .-) Ma ne veš kako sem vesela, ker tako pridno sodeluješ na vseh teh izzivih, kjer tudi sama puščam sled. Ja, že na instagramu sem opazila, da imaš sizzixove hiške in prav posrečeno si jih uporabila in naredila fletno voščilnico. In tresočka, kako je lepa z lističko zvitorepko :-)) Tvoji prijateljici pa želim vse dobro in čimprejšnje okrevanje ... voščilnica ji bo polepšala dan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse tri so prekrasne. Prava mojstrica v sestavljanju teh drobnih delčkov si. In na prvi si naredila čudovito ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si pa res super pridna punca! Toliko vsega lepega ustvariš, da te je težko dohitevati. :-) Navdušena sem nad tvojim gradbenim projektom, nad ljubko lisičko in spodbudnico po hitrem okrevanju, ki je polna čudovitih simbolov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card Majda. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    OdgovoriIzbriši
  8. Great cards - love the top scene and the rainbow.
    Thank for sharing with Happy Little Stampers.

    OdgovoriIzbriši
  9. they are lovely cards all...
    but the first one wooow
    I love the scene and the colors you have used..
    Great card you made
    many thanks for joining with us at Cards und More this time
    hugs
    Monika

    OdgovoriIzbriši
  10. Super cute!!! Thank you for joining us at Creatalicious, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  11. A fabulous collection of cards.
    Thank you for joining us for our Anything Goes challenge at Polkadoodles.
    Pauline
    x

    OdgovoriIzbriši
  12. Fabulous work! Thanks for joining us at The Ribbon Girl, hugs, Jane x

    OdgovoriIzbriši
  13. So many cool cards... awesome.
    Thank you for joining our Anything Goes challenge at Polkadoodles.
    PolkadoodlesChallenge
    Hugs, DT-Tina

    OdgovoriIzbriši
  14. A lovely idea for a shaker card, all the finishing touches are very creative.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown

    OdgovoriIzbriši
  15. No pa je tvoj objemček pomagal, sem že bolje in sedaj lepo na toplem komentiram, kar ste pripravile čez teden.
    Zelo si bila pridna, prva za Male room je fantastična, jaz ga bom tokrat po moje izpustila. Fino si ji dodala sončni napis, pa je dobra še za Craft-alnico.Tresočka je tudi lepa, no tu se vam pa pridružim, imam idejo že v glavi. Tretja je pa itak pomagala tudi meni in je tudi zato prelepa.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
    Objemček vračam žez par hribčkov <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely project! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz

    OdgovoriIzbriši
  17. Spet en krasen trojček in ena od njih za naš izziv. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  18. Great cards, love the balloons. Thank you for joining us at TMR.

    OdgovoriIzbriši
  19. Stunning cards, love the little fox shaker card with bow and buttons
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. fun card, I love all the details you have on the card
    thank you for joining us at Happy Little Stampers
    Barb Housner (DT)

    OdgovoriIzbriši
  21. Zopet krasen nabor voščilnic.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  22. I'm late commenting on both your Male Room and Christmas Card Throwdown cards. Both are just fantastic! Great work. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  23. Wonderful cards!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional birthday” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar