Poročni čestitki - kuverti




Moje drevo na poljani
je obleklo zeleno obleko
s prvim cvetom na srčni strani
za bogvekoga: morda za neko

deklico, ki je tod mimo
tekla v objem mladoletju.
Tu je pod krošnjo in baldahinom
neba obstala kot v razodetju.

Potem je roko neskončno milo
položila si k malim prsim
in drevo se je nad njo sklonilo
z zavetjem rahločutnim in čvrstim.

Njen obraz je bil nežen in ljubek,
da bi ga veje kar naprej ljubkovale
in zato jaz sem vrezal v lubje
drevesa njene iniciale.
(Tone Pavček)

Nastali sta še dve poročni čestitki kuverti, za obe pa mi je bila inspiracija Pavčkova pesem Deklica in drevo.
Prva je bila izdelana za mlad par, ki je povezan z lesom, 
saj ONA in ON ustvarjata iz lesa. 
Druga pa za par, ki že ima družino in dva fantka. Ker sem jo ustvarjala na prelep sončen dan, je zeleno zelena s pridihom zlate - se spomniš pogleda skozi krošnjo drevesa proti soncu ... okrog tebe pa se oglašajo ptice, da ti poje srce? 
Se spomniš? 


Toliko lesa, pa še zlata čipka vmes ... najdeš?

Za Anjo in Simona les v različnih oblikah, najdeš vse?



Jutri bo ene mesec kar sta se zaobljubila drug drugemu ...



Čestitke iz vsega srca ...


 ... tudi od ...


... Majde :-)

********


In še druga, zeleno zlata za Klaro in Nejca, ki sta se zaobljubila prejšnji vikend.


Moja zelena krošnja je kot v Pavčkovi pesmi, na njej pa  ... veliko milo zvenečih ptic. Na dan izdelave je namreč v moj poštni nabiralnik prispelo pismo iz dežele tam spodaj s čudovitim dizajnerskim papirjem, ki sem ga "ASAP" (pomen mi je danes razložila naša najmlajša) dodala na čestitko! 


Naj njihova sreča traja in traja!

Tudi tvoja - se ve!


Majda

Kuverti dodajam v:
galerijo Najlepšega para - metulji, srčki, Čestitke, številke, male in velike pisane črke
Allsorts - things with the wings 

Komentarji

  1. Obe sta zelo lepi. Sploh prva me je očarala s toplino lesa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda obe čudoviti, a prva me je prijetno presenetila s svojim posebnim lesenim papirjem! Nekaj posebnega.....za posebne priložnosti ! TOpel objem

    OdgovoriIzbriši
  3. obožujem les v vseh oblikah, tudi na voščilnicah in obožujem zeleno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, prva je zelo lesena :) Ponavadi se to sliši slabšalno, v tvojem primeru seveda nekaj, kar mi je zelo všeč, deluje toplo in prijazno. Druga pa sveže, mladostno ... Obe krasni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Majdica, zopet nekaj čudovitega! Obe sta krasni, prva pa JE ZAKON! Čestitke, Majdica. Naj slavljencem prineseta toplino, ki jo oddaja les in ljubezen, s katero si ustvarila obe voščilnici.
    Objemček

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi mene je prva z lesom totalno fascinirala...papir za dol past. In tale dodatek...izgleda kot damska večerna torbica. Druga pa...vsa ptičkasta...frfotajoča...kot so začetki zakonskega življenja. Naj traja obema. Prekrasna izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti sta, obe. In kaj naj drugega s čudovitim designerskim papirjem kot pa ASAP na voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita lesena in čudovita zelena. A ni čisti užitek ustvarjati za tako lep dogodek :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj kako je pa tole lepo.Obe sta krasni.Za pikico pa mi je bolj všeč lesena.
    Lep teden ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely cards.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Things with Wings' challenge this week and good luck x Susan x

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta zelo lepi in izdelani s srcem. :-) Še dobro, da nas otroci razsvetljujejo, sicer bi se izgubili v tem hitrem času. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Majda, kako sta čudoviti..lesena je tako topla in polna simbolike...zelena pa srčno razposajena...

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful projects. Thanks for joining us at CHNS patterned Paper Challenge this month.

    OdgovoriIzbriši
  14. good topic thanks for post for sharing on website ..



    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši
  15. Obe kuverti sta tako zelo lepi in tako zelo posebni :-)) Všeč so mi te tvoje tridelne darilne kuverte, ker jih znaš tako lepo sestaviti iz zapolniti vsako stran na res poseben in predvsem zanimiv način!

    OdgovoriIzbriši
  16. Very beautiful projects! Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar