Gumbek za srečo



Sreča ni v glavi in ne v daljavi,
ne pod palcem skriti zaklad.
Sreča je, ko se delo dobro opravi.
In ko imaš nekoga rad.

(Tone Pavček)

Ni dolgo tega, ko sem se "podpisala" pod celotno zgornjo Pavčkovo misel, zadnje čase pa zame velja, da je moja sreča tudi v daljavi, pa tudi v glavi, 
saj se v njej dogaja marsikaj - vesele, srečne, pričakujoče misli 
vseh barv, oblik in vonjav ;-) 

Še vedno pa se podpišem pod tisti del misli, ki pravi, 
da sreča ni pod palcem skriti zaklad ...
Sreča je zavedati se vseh zakladov in jih deliti z drugimi!

Se sreča skriva v štiriperesni deteljici, gumbku?
Priznam, da sem še vedno malce vraževerna - tako za vsak slučaj pljunem čez ramo, če pred mano cesto prečka črna mačka (včasih tudi zaradi mačk različnih barv ;-) in primem se za gumb, ko srečam dimnikarja :)

Gumbki so zame že od nekdaj nekaj posebnega - rada jih prebiram (kot včasih fižol), se ob tem sproščam  in občudujem njihove barve, oblike, luknjice ...
Rada jih dodajam na voščilnice, saj verjamem, da slavljencu prinašajo srečo.

Zato sem bila tokrat še posebno navdušena nad digijem

tokratnega sponzorja 

v 108. izzivu Scrapping4fun

Ustvarite lahko voščilnico, platno, album, škatlico ... tokratni izziv pa je ljubezen , poroka, valentinovo ali prijateljstvo.

Sama sem voščilnico namenila nečakinji, ki se izogiba gumbkom že na daleč :)
Verjamem namreč, da je treba male "strahce" zaviti v pravo embalažo in jih pretihotapiti na obisk na različne načine.
Bom sporočila, če je uspelo  ;-)


Moja mala čarovnička je kot gospodična na voščilnici - samosvoja in  odločna in srčna in ... SRČKANA kot gumb :)

Sem pa nostalgično razpoložena uporabila papirje vzorčkov iz 60 letih - če bi živela takrat, bi neizmerno uživala!



En gumbek za srečo ti pošiljam na daljavo - naj ti prinese TVOJO srečno srečo!

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - čudoviti Tinini gumbki in pravokotniki s šivi
Die Cut Diva's - love is in the air
Love To Scrap - I love you
Craftyhazelnut's Patterned Paper - patterned paper
DL.ART - love
Modsquade - love
Brown Sugar - Valentine day
Moving Along With the Time - Love
Craft Rocket - Love





Komentarji

  1. Tale papir je pa res iz "daljnih" let - me spominja na ploščice v kakšni staaaari kopalnici :D. Tudi meni se zdi, da gumbkov nikoli ni preveč in na tvoji voščilnici prav zares zasijejo... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi sama vedno z veseljem preberem tvoja razmišljanja in imam kar polepšan dan. Čudovit motiv si izbrala in ga lepo pobarvala in sestavila voščilnico. Res, prav nostalgično.

    OdgovoriIzbriši
  3. The colours you have used on this card remind me of the 50's and 60's an excellent card. Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge.
    Hugs
    Margaret M DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Po pomoti sem izbrisala Mojčin komentar - ga lepim nazaj, saj bo morda njen glasbeni namig še komu polepšal dan, kot ga je meni - hvala Mojca, tudi meni tako zeloooo ljub film, danes vem, katere pesmi bodo odmevale v moji glavi :-) Pogled na glavnega igralca pa se je za vedno spremenil, ha, ha!!!

    Veš na kaj pa mene spominja tale vzorček oz. kar celotna voščilnica. Na moj priljubljeni glasbeni film "https://www.youtube.com/watch?v=tbdT-4hFgd4 ....."Hair"....joj kolikokrat sem ga gledala. In tale čarovnička (čeprav je ženskega spola) me spominja na glavnega igralca. Toliko nostalgije, kot se najde v tvojih objavah ne najdeš nikjer....kako to paše....Zdajle pa pogled še skozi okno...pri nas že veselo poplesavajo snežinke....Pa kaj naj si zaželim lepšega. Hvala ti!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čisto hipijski stil. :-) Krasna je. Lepo si pobarvala malo čarovničko in podtaknila gumbe nečakinji. Še malo, pa zaklad ne bo več v daljavi. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card, love the colours
    Thank you for your DT creation at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidiš, te barve mi pa nikoliniso bile blizu, čeprav si sti to tako fantastično zapakiral aše z gumbki... carsko vse vkup :)! in ja, pazi kepaaaaaaaa :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Majda, ta tvoja objava je tudi mene verjetno ravno zaradi papirja, ki si ga uporabila, ponesla v 60-leta, ki so meni zelo ljuba, čeprav so to leta mojih staršev. Simpatični gumbki, ki si jih dodala, pa naj nam vsem prinesejo srečo, takšno o kateri v pesmi govori Tone Pavček. Hvala za današnjo objavo. Pokukaj tudi v moj kotiček in se "prifočkaj" za bonbonček :) Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  9. oo, prekrasna postavitev, tako posebna in gumbi so zakon, pozabljam nanje, čeprav jih imam skladovnico, prav tako tudi šablono zanje ...

    OdgovoriIzbriši
  10. A veš,da je prav lepo hoditi v tvoj blogec na obisk 😊.Poleg že tako fantastičnih voščilnic nam postrežeš še s prikupnimi zapisi.
    Tudi tale voščilka je naravnost krasna...od barv,postavitve,motiva in seveda gumbkov.

    OdgovoriIzbriši
  11. I love the bright and cheerful card you've created. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen dizajn voščilnice in super sladek motiv in tolikoooo lepih gumbkov.
    Vračam kepo....paziii ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Wonderful card, great design,thanks for joining us at MAWTT, xxxx

    OdgovoriIzbriši
  14. This card is fantastic!!! I LOVE the fold!!!
    Thanks for being a part of the St. Valentine Day Challenge at Brown Sugar Challenge!!!
    Kissssssssssssssssssss

    OdgovoriIzbriši
  15. Fun card. That girls hair is so darn cool. I love the way you used the buttons. Thank you for joining the DL.ART Thankful Thursday Challenge

    OdgovoriIzbriši
  16. Thanks for joining us this month for our "Valentine" Challenge at The Brown Sugar Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful card:)Thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge:)Ines DT
    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    http://brownsugarchallenge.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. You have created an absolutely wonderful card here! Great work and thank you so much for sharing your talents with us for this month's Love to scrap 106 Challenge!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar