Prva svečka, novi blog in tortica v kozarčku

Moj blog je upihnil prvo svečko. Skozi prvo leto ustvarjanja sem se sprehajala po mnogih blogih in ugotovila, da želim blog, ki bo... drugačen od prvotnega in lažje obvladljiv...

In tako sama sebi za prvi rojstni dan poklanjam.... novo obliko bloga.


Vsem vam  pa recept za tortico v kozarčku, v katerem  sem upihnila svojo prvo svečko...





Tortica v kozarčku spada v kategorijo sladic, ki jo z ustrezno predpripravo narediš en, dva tri  - npr. v primeru, ko dobiš nepričakovan obisk. Kot osnovo potrebujete predhodno pečeno testo (ostanki tort ali piškotov). V mojem primeru so to ostanki Sahar torte, ki jo ob vsaki ponovni peki  spečem z za polovico  dodanimi sestavinami. Tako dobim torto in še dodatno pečeno testo, ki ostane v pločevinasti škatli do 3 tedne. Če testa nimam, zdrobim piškote, ki so trenutno  doma na zalogi :-)


Današnja rojstnodnevna tortica je sestavljena iz treh delov: Sahar torte, maskarpone kreme in malininega preliva. 



Sahar torta je bila in je še vedno  ena izmed največkrat pečenih tortic v našem domu. Z njo smo namreč našli naj recept za torto po izboru medvedje družine. Vsebuje zelo malo moke in mandlje... Da pa se izognem zapisovanju recepta lepim povezavo do bloga naše medvedke slaščičarke, kjer je opisana priprava in peka te njami tortice. 

Testo zdrobim in dodam v kozarček. Druga plast je sestavljena iz Mascarpone sirčka, grškega jogurta (če ga nimam doma, nalijem navadni jogurt v cedilo s kuhinjsko krpo in počakam nekaj časa, da se tekočina (sirotka) odcedi. Gosti ostanek ima strukturo grškega jogurta, sirotka pa je osvežilen napitek). Dodam vanilin sladkor po okusu in sveže stisnjen limonin sok. Dobro premešam in prekrijem testo v kozarčku. 

Tretja plast je sestavljena iz malin in malinove marmelade. V primeru, da te nimate na zalogi, lahko uporabite poljubno marmelado iz drugih gozdnih sadežev ali pa maline pokuhate, dodate želatino, malo sladkorja in limonin sok... Prekrijete spodnji dve plasti in shranite v hladilniku do uporabe. Količina posameznih sestavin - po želji, kar pomeni - poskusi, prvič, drugič, tretjič in se prepusti...
Pa dober tek!

Pred mano je še veliko dela in spoznavanja z mojim novim prijateljem -http://majdinustvarjalninemir.blogspot.si/.


Upam, da me obiščeš tudi tu, vesela bom vsakega tvojega obiska in komentarja. 

Tortico lepim v galerijo Najlepšega para, saj sem uporabila Tinino rokavičko :-)

Komentarji

  1. Pa naj poskusim - zapisati prvi komentar mojemu blogu...
    VSO SREČO ti želim dragi blog :-) Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo,dobrodošla na novi lokaciji 💗.
    In hvala za krasen recept, take stvari so pa meni super duper.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Tina - sem kot prvošolka, ki ima pred sabo nekaj novega, še neznanega... polna pričakovanj in občutkov sreče:-) Hvala za vso podporo na moji poti, Majda

      Izbriši
  3. Draga Majda, naj ti na tvojem novem blogu ob prvi svečki iskreno čestitam in ti želim še ogromnooooo ustvarjalnih uric. Hvala tudi za super recept, ki bo v naglici zelo prav prišel. D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Damjana tudi tebi za vso podporo in prijazne komentarje! Ker pa si moja čisto prvo prva spremljevalka novega bloga, ti poštar po praznikih prinese majceno presenečenje! Vse dobro ti želim, Majda

      Izbriši
  4. Draga moja Majdica:), vse čestitke za tvoj prvi roj.dan:), vse čestitke za novo podobo in vaša medvedja družinica je hudo prikupna. Kaj pa drugega naj bi imela kot medvedke? - to si ti, to ste vi:) Želim ti veliko, veliiiikoooo ustvarjalnih let na tem blogu, številnih objav in cel kup nagrad:). Pogosto se bova srečevali (upam), tako in drugače in tega se veselim. Sedaj pa samo še en lep pozdravček, veselo praznovanje in nasvidenje naslednje leto:) - objem, Andreja
    p.s.: sedaj grem pa še recept brat oz. si ga bom prekopirala:)))), sem bila preveč nestrpna in sem ti morala najprej pisat:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Andrejka hvala tudi tebi za vse tvoje spodbudne, tople besede! Prepričana sem, da se bova srečevali še in še... virtualno na cvetočem travniku, pri medvedovih pa tudi v živo ;-) Tudi tebi in tvojim - prijazno ter srčno praznovanje in takšno naj bo tudi vaše leto 2017, Majdica

      Izbriši
  5. Majda, želim ti veliko lepih uric, ki jih bosta preživela skupaj z blogom, saj bo le-ta zapisal in pokazal vse, kar si lepega ustvarila in nam želela povedati.
    Uspešen skok v novo leto in da se spet kmalu srečamo ;)
    moi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Moi, že treniram po tvojih navodilih ;-) En velik objem še od tu, Majda

      Izbriši
    2. O, si super učenka in si hitro vse osvojila ;)

      Izbriši
  6. Draga Majdica!
    Čestitke k prvi prižgani svečki! Želim ti, da bi na novem blogu uživala vsaj toliko, kot si v prvem letu. Sploh ne dvomim, saj ideje kar kipijo... Hvala za čudoviti recept. Take ideje vedno prav pridejo...
    Danica
    Želim ti ustvarjalno medvedje leto, polno šapastih objemov, medenih sladic in hlačastih sprehodov po blogu, kot tudi okrog vašega cvetočega domeka. Če prileti še kakšna medvedja nagrada, boš zagotovo le veselo zabrundala, mi vsi pa s teboj...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo, kako lepo zapisano Danica - če bi bila jaz medvedek Pu, bi mi zadišalo po medu zaradi vseh zapisanih medenih besed :-) Upam, da se bova tu in tam hlačasto sprehodili skupaj. En velik objem v tvoj domek, Majdica

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majda, čestitke za novo podobo bloga in seveda, le kdo bo na sliki bloga, če ne medvedja družina. Želim ti veliko lepega ustvarjanja, uživanja na in z blogom in našega virtualnega druženja.
    Sem se že prijavila kot tvoja spremljevalka, le ne vem zakaj ne pokaže moje blogerske slikce.
    Lepo bodi, lepe novoletne praznike. Zvonka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lepe želje draga Zvonka! Ker sem še novinka upam, da mi uspe vseeno ugotoviti, kam v virtualnem svetu se je skrila tvoja slikca nagajive Pike Nogavičke, meni ljube porednice. Tudi tebi lepe praznike, Majda

      Izbriši
  9. Oooo fino fino...čestitke za prvo svečko...sem ti tudi jaz najprej pisala, sedaj bom pa v miru prebrala tvoj recept. Moja želja je...naj bo veliko objav, veliko njami njami receptov, in lepih ustvarjalnih idej. Še na mnogo let kličem tvojemu blogu. Uživajta skupaj in z nami....jasno da pridem na obisk... čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tudi tebi draga Mojca za tople besede v popotnico mojemu blogu - tako zeloooo lepo te je brati! Se bom potrudila za objavo njami receptov, že jutri jih bom nekaj preizkusila ;-) Če uspejo, sporočim! Objem, Majda

      Izbriši
  10. Čestitke za prvo svečko in prehod na lažje obvladljiv blog. :-) Hvala za recept in hvala za sladek bonbonček, ki je prispel na moj naslov.
    Vse lepo v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja :-) Hvala za prijazne besede v popotnico mojemu blogu in za vso podporo, predvsem tisto srčno, povezano z daljavami. Naj bodo razdalje v novem letu čim lažje obvladljive tudi zate, Majda

      Izbriši
  11. Čestitke za prvo svečko in dobrodošla na novem blogu, z veseljem te bom spremljala tudi tukaj.
    Spet en super recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Valerija za dobrodošlico! V novem letu pa upam, da se srečava še v živo! Čudovito praznovanje ti želim, Majda

      Izbriši
  12. Iskrene čestitke na novom blogu!! Baš mi je drago da si se preselila ovdje, samo malo gledam i ne vidim onaj gumbić da te se prati, ili ima nešto drugo??
    Sve u svemu želim ti uspješnu godinu, puno predivnih radova koje sa veseljem iščekujem!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Valentina za prijazne želje:) Se veselim tvojih novih obiskov in mojega potepanja po tvojem blogu :-)
      Glede spremljanja -na desni sama vidim več možnosti za spremljanje - kot Spremljevalci, preko maila - Follow by Email in preko G+. Tebi ne pokaže?
      Velik objem, Majda

      Izbriši
  13. Našla sam pratiti preko e mejla :) mislila sam da imaš onuo ko što ja imam tipka prati pa se vide slikice svih pratitelja, al polako, bitno da sam našla da te pratim hihi, i ja sam malo smotana :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za spremljavo Valentina :-) Se bereva, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar