Home sweet home



... Srečna družina na večer pred pragom 
gleda, kako sonce zahaja
in vanjo z vsem svojim blagrom
večerna svetloba prihaja...
(Tone Pavček)


Tudi jaz... velikokrat posedam in razmišljam, da ko se pri nas temni, se pri njej dani...

Preden je prvič za dalj časa odšla od doma, sem si obljubila, da bom kljub vsej moderni tehnologiji, ki omogoča videti jo, slišati jo, vsaj enkrat mesečno poslala pisemce...  in ponosna sem, da mi še vedno uspeva, le da pošiljam ... spodbudnice, tako sem jih poimenovala, saj spodbujajo mene in njo... 


Spodbudnico ji tokrat pošiljam, ker se počasi seli v nov dom, nov kraj... Naj ji bo tudi tam lepo in toplo...

...širno morje, ocean, pa dva svetova na eni in drugi strani... na eni strani naš in na drugi njen trenutni domek... vmes pa mavrica, ki veže, poveže in preko nje naši objemi hiti... Sem dodala pravljična števila: metulje, ki prenašajo pozdravčke dan na dan, srčke, ker nam srčki še vedno povezano bijejo, zvezdice, ki  nad nami svetijo in nas čuvajo ter cvetice, kot simbol ljubezni. 



Že pred časom pa je prišla v naš nabiralnik njena kartica Home sweet home... 


Objemi svoje ljube danes, vsak dan!

Majda

Spodbudnico dodajam v:
Craft-alnico - LJUBO DOMA
galerijo Najlepšega para - srčki, cvetice, zvezdice, metulji in krogi s šivi

Komentarji

  1. Čudovita spodbudnica in če prebereš tvojo zgodbo, dobi izdelek še večji smisel in vrednost. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Izjemna obljuba! ♥ Verjamem, da mesečna pisma ali spodbudnica kot si jih sama poimenovala na drug konec sveta prinašajo domačnost, toplino in ljubezen doma. Res močno sporočilo nosi tvoja spodbudnica s pobarvanima hišicama. Ne ocean, ne pol sveta vmes ne more prekiniti teh močnih vezi, ki jih veže ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si upodobila naš svet, tako vsaksebi oba kontinenta pa tako lepo povezana. Saj verjetno res ni težko premagati take razdalje, če je vmes materina ljubezen in seveda ob tem zavedanje in čutenje, da te nekdo ljubi, po tebi hrepeni in misli nate v vsakem trenutku. Naj vama ta povezava uspeva, ob tem pa naj vama pridno služi moderna tehnologija. Lep pozdravček Majda k tebi in en velik objem kot akontacija za jutri:))) - Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako krasno spodbudnico bo dobila. Ti le neguj to lepo navado, saj je pošta v nabiralniku lahko taka sreča.

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, koliko srčnosti bo poletelo prek oceana....čudovito si ji tole pričarala...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo potujejo dobre želje, spodbude čez širno morje. Všeč mi je ta povezanost, ki jo ohranjata. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. ja, res, pričarala si tole, tako krasno in srčno je ter polno ljubezni.
    a mi poveš, katera štampiljka je tole, krasen efekt naredi ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina - tole ni štampiljka temveč nekakšna "kartonska" pobarvanka v knjigi, kupila sem jo v tujini in jo tu in tam uporabim za kakšno prav posebno voščilnico... Sončka pošiljam, Majda

      Izbriši
  8. Kako lepa vzpodbudnica! Verjamem, da bo tudi kakšno solzico priklicala v oči.
    Ja, zadnjič sva pa res malo poklepetali v Rayherju, pri distressih ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Še ena čudovita spodbudnica! Mi je reszelo všeč,da ji pišeš po navadni pošti,je čisto drugačen občutek dobiti pismo v nabiralniku kot na računalniku...

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna spodbudnica in skupaj s tem kar simbolizira je res posebna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Bravo, meni je tudi še vedno všeč pošiljanje in prejemanje takih pošiljk, dosti bolj osebne so kot maili in sms-i... Tvoja je pa sploh čudovita! Prava umetnina, bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi moja želja je, da bi se vrnili v čas pisanja pisem (kuverte sem delala iz Bravo revije), razglednic....joj so bili to lepi časi...vsak dan je prišlo kakšno pisemce od mojih dopisovalcev iz cele Slovenije......zdaj pa....fuj fej.
    Res sem vesela, da sta vidve ohranile "star, klasičen" sistem komunikacije. Že iz same slikce se lahko razbere kaj želita eni drugi sporočiti...pisanje je čisto odveč. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše ti želim!!!!!! Res VSE NAJ NAJ.

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj Majda, kako zelo dobro te razumem. Tvoja spodbudnica je prelepa, polna simbolike in zelo lepo izdelana. Jaz že več kot 5 let pošiljam po širnem svetu pakete z domačimi dobrotami. Na drugo stran sveta sem sicer omejena zaradi teže in tistega, kar dam notri, ampak uspeva mi vsak mesec poslati malo razvajanja in tudi kakšno "spodbudnico" s pozdravi od doma. :-) Upam, da si preživela lep rojstni dan! Vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  15. jeeej kako je fletna in draga Majda, kako lepo si spet vse skupaj zapisala :-))
    Voščilnica pa noro dobra in čudovito sestavljena. Všeč mi je mavrica "tam vmes".
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasen zapis. Spodbudnico si lepo sestavila, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kakšna lepa vzpodbudnica, tako lepi si povezala vajina svetova tudi na papirju. Tvoje besede pa po moje ganejo še kamen...
    Naj bo čiveč pisemc in vzpodbudnic iz ene in druge strani luže.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita...hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Super voščilnico si pripravila.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar