Voščilnice ZATE




Torte so vsake sorte:
gladke kot iz porcelana,
z vrtnicami iz sladkorja
in rožnatega marcipana.

Tri nadstropja visoke
in črne od čokolade,
take so za otroke,
ki ne marajo marmelade.

Bele kot snežna poljana,
s smetano in sladoledom,
s parčkom iz marcipana
na klopci, obliti z ledom.

Torte so vsake sorte,
najboljše pa so velike,
take, da režeš in režeš, 
pa ne izgubijo oblake.


(Bina Štampe Žmavc)

Današnje voščilnice so nastale pod vplivom tort, 
takšnih in drugačnih.
 Tortice si sicer lahko le predstavljajte, 
na voščilnice sem namreč dodala le kavico ali čaj, 
ki bi ga s slavljenkami, ki so jim voščilnice namenjene, 
z veseljem spila kadarkoli :)







Kvadratno obliko voščilnic sem izbrala zaradi ovojnic za CD, ki sem jih uporabila kot pisemske ovojnice, sem pa malce zakrila odprtino, da se notranjost le sluti :)



Včeraj je pri nas tortica BILA, pa je več ni ...
Ni bila klasične oblike, saj sem jo ponovno naredila v kozarčkih, tokrat klasično New York cheesecake, za osnovo pa sem uporabila doma pečene cantuccine :)


Naj bo teden, ki je pred tabo kar se le da sladek!

Majda 



Voščilnice dodajam v:
Craftalnico - belo- modra + ena
galerijo Najlepšega para - kvadrata s šivi, šablona Zate
Kitty Bee Designs - color challenge
Scrapping4fun - birthday
HLS - dies
HLS - cas
DL.ART - ag
Penny's Paper - ag
Craftyhazelnuts - patterned paper

Komentarji

  1. Krasne so...jaz bi s kavice le smetano :) Drugače pa sem bolj za čaj...trenutno sem na otroških čajčkih z janežem in kumino ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. kako so pa vse te po mojem okusu - modro in kava, ni boljšega. krasna kvadratna oblika, se jim poda.

    OdgovoriIzbriši
  3. What a great card. Thank you for submitting with Scrapping 4 Fun Challenges. Vicki- DT

    OdgovoriIzbriši
  4. So pretty! love the blue and coffee combo! We are so glad you linked this gorgeous creation up at the HLS ATG w/ Dies July Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si postregla:), le katera ne bi sedaj s teboj popila čaj ali kavico, pa dobra družba - več kot odlično:). Lep pozdravček in hvala za sladko pesmico, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful colorchoice and coffee always a good choice haha.

    ******
    Thank you for joining our Challenge at Scrapping4funChallenges, good luck!
    Looking forward to see you at the next challenge

    X
    Diana
    DT member at Scrapping4funChallenges
    Diana's Creations

    OdgovoriIzbriši
  7. O,s kavico me pa vedno dobiš. Imava itak še kakšno v dobrem. Lepe so, težko bi se odločila med prvo in tretjo. Lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz sem za kavico in jaz sem jo že popila, tisto ta najbolj jutranjo na morju :-)) Vedno sem za kavico ... Vse tri voščilnice so lepe, jaz pa bi izbrala tisto z rožicami in skodelico s srčki. Imej krasen dan sredi tedna .-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Rada imam sladice v kozarcih, ponavadi me očara že kako vse skupaj zgleda :) In te tvoje voščilnice so krasne in tudi dobro povabila na kavo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oj, kako čudovito pikaste voščilnice. Lahko bi bile tudi povabilo na kavico :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne voščilnice si naredila. Zase bi izbrala takšno s čajem, saj kave sploh ne pijem. Sladice v lončku so tudi meni zelo ljube, si že probala presno gibanico s ponarejeno skuto? Priporočam!
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši
  12. O, kako sladka objava. Lepe modro bele voščilnice si naredila in še kuverte so prilagojene. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  13. So pretty, I especially love the blue and white.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges
    Kelly (DT)

    OdgovoriIzbriši
  14. In jaz zagotovo vem, da bi prejemnice z veseljem spile kavico s teboj. In jo ob priliki tudi bomo. Hvala ti, čudovita je in že na častnem mestu.
    Hvala tudi, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  15. I just love your "cake" cards! Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Good luck, and hope to see you again for the next challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Majda, ko ti preideš k takšnemu stilu, mi prav zapoje srce...preproste, a obenem še vedno tako polne...

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful set of cards. Beautiful design.
    Thank you for joining us at HLS CAS.
    BożenA DT HLS

    OdgovoriIzbriši
  18. Great makes, love the colours & papers you have used

    Thank you for sharing with us at 'Inspiration Destination' this fortnight. Looking forward to seeing your creations again, when we return in September,
    Hugs Shell xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Wonderful cards. I love all of the diecuts you combined to make them. Thanks so much for playing with us at Happy Little Stampers July Anything Goes With Dies Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  20. Another great make. Thanks for joining us again at Craftyhazelnuts patterned paper challenge. C x

    OdgovoriIzbriši
  21. What a pretty bunch of cards!
    Thanks for sharing your card with us at HLS CAS challenge this month
    Anne
    HLS DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar